Translate

27 Haziran 2016 Pazartesi

Makyaj Temizleme Mendilleri - Benri , Farmasi , Bebak , Yves Rocher

Herkese merhaba !
Bu ara kullanım kolaylığından dolayı elim makyaj temizleme mendillerine daha çok gidiyor. Hele seyahat sırasında birebir. Zaten bu mendilleri kullandıktan sonra yüzümü bir temizleme jeliyle yıkadığım için bu ürünleri deneyimledim. Şimdi beğenmediğimden başlayıp en beğendiğime göre yorumlamak istiyorum.


4. BEBAK  ACI BADEM SÜTÜ MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ

Bu makyaj temizleme mendilleri arasında enn beğenmediğim hatta nefret ettiğim ürün oldu. Sebebi ise ; Acı badem sütü resmen acı acı yakıyor. Gözlerimi yaktı ve sulandırdı , daha sonra yüzümde de aynı etkiyi gösterdi. Cildim inanılmaz bir şekilde kızardı. Bu etkilerinden sonra en fazla 2-3 kere daha denedim. Yine aynı şeyler olunca kendisini ıslak mendil gibi kullanarak bitirdim. Bu kadar olumsuzluktan sonra makyajı temizleme performansının pek bir önemi olduğunu düşünmüyorum ama ondan da bahsetmek istiyorum. Cilt makyajını ortalama bir mendil kadar çıkarıyor ama göz makyajını zor temizliyor. Kirpik diplerim de rimel kalıntıları bıraktı. Zaten çok yaktığı için zorlamadım. Hele koku hassasiyetiniz varsa kokusu da kendisi kadar rahatsız edici. Dermatolojik olarak test edilmiş (!) , 20 adet mendil bulunuyor ve paraben içermiyor. Benim cildim bu ürüne reaksiyon göstermiş olabilir. Deneyip memnun kalan varsa yoruma yazarsa sevinirim.. Unutmadan 5-6 TL gibi bir fiyata aldım.

3. FARMASİ MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ

Bu mendil farmasi siparişimin yanında hediye olarak geldi. Nisan ayı içerisinde bu mendili kullandım. Kokusu beni rahatsız etmedi. Ama yapı olarak bir temizleme mendiline göre fazla kuru. Bu yüzden yüz makyajımı bile zor çıkarırken , göz makyajımın halini siz düşünün. En hafif rimellerimi bile temizleme konusunda başarısız oldu. Hafif ruj ve cilt makyajımı temizleyerek bitirdim. Bebak gibi bir reaksiyona sebep olmadı. Tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilmiş , dermatolojik olarak test edilmiş , 20 adet mendil bulunuyor.

2. BENRİ MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ
Benri markasının bu makyaj temizleme mendilinin normal ve karma ciltler için uygun olduğu belirtilmiş. pH 5.5 , paraben içermiyor , Macademia oil ve vitamin A ,  E , F içeriyor. Dermatolojik ve oftolmalojik test edilmiş 25 adet mendil bulunuyor. Günlük makyajımı çıkarmak için bu mendili sık sık kullandım ve performansını oldukça beğendim. Islaklığını beğendim cilt makyajımı ve hafif göz makyajlarımı çok çok rahat çıkardı. Eyeliner ya da suya dayanıklı rimel kullandığım makyajlarımı temizlemek için biraz daha uğraş istedi. Ama yine bir reaksiyona neden olmadan o makyajlarımı da temizledi. Macademia yağı bulunması sizi korkutmasın benim karma - yağlı cildimde bir yağlanmaya sebep olmadı. 3-4 TL gibi uygun bir fiyata Gratislerden satın alabilirsiniz.

1. YVES ROCHER YUMUŞATICI MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ

Papatya özlü temizleme serisinin bu makyaj temizleme mendilini çok beğendim. 
Yağsız dokusu, yıkama ya da durulama gerektirmez. Formülü alkol içermez. Göz çevresinin temizliği için kullanıma uygundur.  Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Diğer temizleme mendillerine göre çok çok yumuşak bir yapıya sahip. Cilt makyajımı çok rahat temizledi ve hiç kuruluk , kızarıklık yapmadı. Aksine cildimi yumuşattı. Hafif göz makyajlarımı yine çok rahat çıkardı. Benefit they're real ve chanel le volume de chanel gibi zor çıkan iki rimelimle yaptığım göz makyajlarımı öyle güzel temizledi ki resmen hayran kaldım ! Ne kadar uğraşırsanız uğraşın kesinlikle en ufak bir tahriş yapmıyor. Mesela ağır göz makyajlarını temizlerken uğraştığınız için göz çevreniz acır ya da kızarır ya. Bunda öyle bir durum söz konusu bile olmuyor. Hem kirpik diplerim de kalıntı bırakmadı hem de ağır makyajlarım için ne kadar uğraşırsam uğraşayım hiç gözümü acıtmadı , tahriş etmedi. Bu yumuşacık yapısına bayıldım ! 
Tek olumsuz yanı fiyatı sanırım 20 mendil içeriyor ve fiyatı 24.90 TL. 

MUTLU GÜNLER !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder