Translate

14 Mart 2015 Cumartesi

Aliexpress Alışverişim 1 - Makyaj Fırçaları Ruj Organizerı

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba
İlk aliexpress alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Cesaretimi toplayarak ilk siparişlerimi verdim. Bol görselli ve uzun bir yazı olacak :)

8li Makyaj Fırçası Seti




Bu set 4 adet göz fırçası 4 adet yüz fırçasından oluşuyor. Genel olarak kalitelerini fiyatına göre çok çok  iyi buldum. Fırçaların tüyleri oldukça sık ve yumuşacık. Kullanmadan önce yıkadım ve ancak 
3-4 tüy döküldü ve daha sonra temizlediğim zamanlar böyle bir sorunla karşılaşmadım. Uç kısımları da oldukça kaliteli ve dayanıklı. Şimdi isterseniz tek tek işlevleri açısından bakalım

Sağdan 1. sırada ki açılı yüz fırçası 

,
Sık tüyleri ve hafif bir eğimi olan bu fırçayı kontür uygulamaları için sıklıkla kullanıyorum ve likit ürünleri dağıtma konusunda da oldukça başarılı

Sağdan 2. sırada

RT  Expert Face Brushtan daha uzun tüyleri var ve RT expert face brush daha sık tüylü. Bu fırçayı fondoten , cc krem uygularken kullanıyorum ve güzel bir şekilde yüzüme dağıtıyor.


Sağdan 3. sırada


Severek kullandığım konik bir kapatıcı fırçası. Burun kenarları , çene bölgesi ve göz altları için ideal.

Sağdan 4. sırada 
Diğerlerine göre daha geniş açılı tüyleri daha dağınık olan bir yüz fırçası. Pudra uygulamak için birebir.

Sağdan 5. sırada


Kapatıcı fırçasıyla aynı şekilde onun daha küçük hali. İsterseniz yine burun kenarları gibi fırçanın zor ulaştığı bölgelere kapatıcı uygulamak için kullanabilirsiniz. İsterseniz gözlerinizin dış köşelerine gölge yapmak için koyu renk farı uygulamada kullanabilirsiniz.

Sağdan 6. sırada




Yine açılı bir fırça. Crease bölgesine far süreceğim zaman elim en çok bu fırçaya gidiyor

Sağdan 7. ve 8. sıra




İki fırçada karıştırma konusunda muhteşemler !


8 Adet fırça 8 $ . Fiyata göre gerçekten muhteşem performansları var. 1 ay 4 gün gibi bir sürede geldi. Evet süre biraz uzun ama elime sorunsuz bir şekilde ulaştı. Benim aldığım satıcıya bakmak için tık



6lı Göz Fırçası Seti
İlk alışverişim olduğu için ve gelip gelmeyeceğinden bile emin olmadığım için uygun fiyatlı ürünleri sipariş ettim. Bu set $ 2.62




Fiyatı epey uygun olduğu için fazla bir beklentim yoktu bu fırça setinden. Farları tutma ve karıştırma konusunda pek iyi değiller. Birkaç kez üstünden geçmeniz gerekebilir. Fırçalarım kirli olduğu zaman yedekte ufak işlevler için bu fırçalar bulunsun diye aldım. Ve sadece böyle durumlarda kullanıyorum. Asıl göz fırçalarınızın yanına yedek olarak alabilirsiniz. Elime 18 günde ulaştı. İncelemek için tık tık

Ruj Organizeri (24lü)

Bu siparişimde beni en çok heyecanlandıran parça buydu. Birkaç yerde fiyatına baktığımda 30-50 TL arası değiştiğini gördüm. Ben sadece $4.40 a satın aldım. Ön tarafında küçük bir çatlak var sadece sanırım kargo sırasında oldu. Pek sorun etmedim.






İncelemek için tık

MUTLU GÜNLER !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder