Translate

3 Ocak 2016 Pazar

Sephora Contouring 101 Face Palette / Sephora 101 Kontür Paleti

Herkese merhaba ! Yaklaşık 3 aydır kullandığım Sephora'nın sınırlı sayıda üretilen kontür paletini yorumlamak istiyorum sizlere.

Günlük kullanacağım kontür uygulamaları için genellikle toz ürünler tercihim oluyor. Toz ürünler kullanırken ise dikkat ettiğim nokta ürünün yapısı. Yani yumuşak yapılı , ciltte kolay dağıtılabilen bir ürün olmayınca , çamur gibi bir görüntü kaçınılmaz oluyor.
Sephora'nın bu paleti bu dikkat ettiğim noktaya sahip olmasıyla gönlümü fethetti. Sephora mağazasında denediğim zaman yüzümde  inanılmaz kolay dağıldı ve elimle ürünün renklerine bakmak istediğim zaman ise kremsi bir ürün gibi kolay geldi elime.



26.3 g'lık bir ürün gördüğünüz gibi elimi tamamen kaplıyor. İçinden klasik bir uygulama broşürü çıkıyor. 3 koyu ve 2 açık tonlara sahip bir palet. Gölgelendirme için bulunan renkler 3 mat renkten oluşuyor ve kesinlikle yaz , kış fark etmez yüzünüze uyan tonu seçebilirsiniz. Bu yönünü çok beğendim. Bronzlaştığınız zaman farklı bir ürün arayışı yerine yine bu palet içinden daha koyu renkleri tercih edebilirsiniz. 
2 açık renk ise yüzünüzün dilediğiniz kısımlarını daha ön plana çıkarmak için. Göz altlarıma ve elmacık kemiklerimin üzerine bu açık renkleri kullanıyorum. Yoğun yapılı bir aydınlatıcı değil hatta öyle doğal görünümlü ki göz altı kapatıcısını sabitlemek için bile kullanıyorum. Biri sarı , diğeri pembe tonlarda. 
Renkler ise böyle. Gölgelendirme için kendinize uygun rengi bulabileceğiniz , 26.3 gr ile evladiyelik bir ürün. Ben çok beğendim. Verdiğiniz parayı kesinlikle hak ediyor. Fiyatı 79.90 TL.
Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder