Translate

4 Ocak 2016 Pazartesi

MUA Romantic Efflorescence Far Paleti

Herkese merhaba !
MUA markasının far paletlerinden Romantic Efflorescence 'den bahsetmek istiyorum. Markanın adını çok kez duydum ama ülkemizde satılmadığı için o dönem alamadım. Daha sonra yurt dışında indirim zamanı 5 Euro gibi bir fiyata görünce alıp denemek istedim.
12 renk fardan oluşan bu palet günlük kullanıma uygun renkler barındırıyor.
6 adet mat , 6 adet ışıltılı fardan oluşuyor. Farlar inanılmaz yumuşak ele ve fırçaya çok rahat geliyor. Genellikle mat farların daha iyi renk verdiği düşüncesini bu palet tamamen yıkıyor. Çünkü paletin mat farları inanılmaz zor renk veriyor. Parmağınıza aldığınız zaman 'aa pigmentasyonu güzel' deseniz bile göz kapaklarınız da maalesef aynı performansı göstermiyor. Ama ışıltılı farları pigmentasyonunu oldukça beğendim.

Gördüğünüz gibi renkler çok kullanışlı. Tozutma problemi yaşamadım . Özellikle ışıltılı farların etrafa dağılmaması açısından bu benim için önemli bir nokta.
Mutlaka far bazı kullanarak uyguluyorum. Yoksa mat renkler kendini hiç belli etmeyecek. Far bazı kullandığım için dağılma , topaklanma gibi durumları yaşamıyorum.
Pigmentasyonu az olduğu için elim bu palete pek gitmiyor ama ışıltılı renkleri için şans verilebilir. 

Görüşmek üzere !






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder