Translate

20 Şubat 2016 Cumartesi

Farmasi BB Krem

Herkese merhaba sizlere yaklaşık 1 aydır sürekli kullandığım , elimden düşürmediğim Farmasi markasının Skin Perfecting Beauty Balm kremini anlatacağım.
Fondöteni özel günler haricinde pek tercih etmeyen birisi olarak , BB ve CC kremler kurtarıcılarım haline geldi.
Bu kremin 2 tonu var. Açık ve buğday tenliler için light to medium , esmerler için medium to dark.
Ben 2. tonunu tercih ettim.  Yüzüme sürdüğüm an biraz koyu gibi gelse de 5-10 dakika içinde rengi ten rengimle bütünleşti ve cildime oturdu.

Sürerken yoğun bir kokusu var. Rahatsız edici bir koku değil. Sürdükten sonra burnunuza kokusu gelmiyor zaten zamanla azalıyor ama yine de koku hassasiyeti olanlar sevmeyebilir
.
Kesinlikle karma-yağlı ciltlerin çok seveceği bir ürün. Çünkü herhangi bir baz sürmeden yüzüme bu kremi uyguladığım zaman matlığını ve gün içinde bozulmamasını , parlamamasını çok beğendim.
Üstelik gözeneklerimi de diğer mat bitişli ürünler gibi belli etmedi. Ve SPF 15 güneş koruma faktörü içeriyor. 
Daha ne isterim ki :)

 Kuru cilt tipine sahip olanlar ise mutlaka bu kremin altına bir nemlendirici kullanmalılar.

Kapatıcılığı orta ve bana gayet yeterli geldi.  Doğal bitişi ve ince yapısına karşın kapatıcılığını oldukça beğendim.




Ürün 50 ml fiyatı indirimlere göre değişiyor ancak 20-25 TL arası bir fiyata Farmasi satış danışmanlarından bulabilirsiniz.


Mutlu Günler  !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder